دسته‌ها
ترجمه مقالات - آمار مقالات انگلیسی رایگان مقالات ترجمه شده

دانلود ترجمه مقاله آنالیز وسیله-هدف Gridmethod Kelly’s Repertory رینولدز و گاتمن

دانلود ترجمه مقاله آنالیز وسیله-هدف Gridmethod Kelly's Repertory رینولدز و گاتمن
چکیده ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل وسیله-هدف رینولدز و گاتمن:
تجزیه و تحلیل وسیله-هدف شیوه ای برای چگونگی تعریف موارد ذیل فراهم می نماید: (1) ویژگی های(صفات) عینی یک محصول یا خدمات را می توان در ارزش های نام تجاری تجزیه نمودو (2) چگونه ارزش نام تجاری می تواند، به نوبه خود، به تماس با مشتریان تبدیل شود.

نظریه وسیله- هدف با این فرض حرکت می نماید  که مردم به هر چیزی که می ببینید، بشنوید، و غیره به آن معنا می دهند.

و با توجه به این امر ما بطور ناخودآگاه این معانی را در طرح های ذهنی موجود ذخیره می نماییم. ما این کار را با هر فردی که برخورد می نماییم، انجام می دهیم (همچنین به عنوان تصور قالبی یا افراد مسکوت شده اشاره شده است)، اما به مشاهدات مان از محصولات و نام و نشان های تجاری معنا می دهیم.
مدل زمینه ساز تجزیه و تحلیل وسیله-هدف به اصطلاح زنجیره وسیله-هدف نامیده می شود. شکل 1 ساختار زنجیره ای وسیله-هدف را نمایش می دهد.
عنوان انگلیسی مقاله: Reynolds and Gutman Mean end Analysis
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل وسیله-هدف رینولدز و گاتمن
دسته: آمار
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

متن زیر به صورت کامپیوتری ترجمه شده متن نمونه ترجمه اصلی در بالا بر روی لینک دانلود کنید کلیک نمایید .
 


ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل وسیله-هدف رینولدز و گاتمن
Gridmethod Kelly’s Repertory یک مشتری را با محصولات نام تجاری یا (کارت ها) نام تجاری ارائه می دهد و سپس به او می گوید که دو تا از بهترین ها را می بیند و به همین دلیل است که سوم نمی تواند در آن قرار بگیرد.

این سوال را می توان دوباره تعدیل کرد بارها (سه ترکیب نام تجاری در اینجا وجود دارد)، همیشه به دنبال «سوال چرا» (یعنی «چرا این دو بازی را انجام می دهند و دیگران را نابود می کنند؟»).

گروه بندی طبیعی بیش از سه محصول یا نام های تجاری را تولید می کند و برای Match های قابل توجهی بیشتر از Grid Reeper استفاده می کند (حداکثر تعداد بازی ها در یک گروه طبیعی به تعداد محصولات یا نام های تجاری وابسته بستگی دارد).

چمن زنی می تواند دو رویکرد متفاوت داشته باشد. اولا، از سوالات پایین به بالا پرسیدن. این مصاحبه کننده مصاحبه کننده می پرسد که کدام ویژگی ها مربوط به مصرف کننده است و چرا و به همین ترتیب و غیره. مصاحبه کننده پس از آن یک کامپایلر ابزار endchain را از پایین به بالا (attributes → meaninges → values).

و دوم، مصاحبه کننده می تواند، همانطور که او فکر می کند که ایده هایی درباره اهمیت ارزش ها در نظر گرفته شده است، می تواند سوال خود را در مورد این که آیا و چگونه می توان در عمل ارزش قائل شد، قرار می گیرد. این خط بالا از پایین سوال (ارزش → اثرات → ویژگی ها) است.

اگر ارزش یک نام تجاری در حال حاضر شناخته شده است، مصاحبه شونده می تواند بلافاصله شروع به پرسیدن سوالات بالا به پایین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 15 =