دسته‌ها
مدیریت - ترجمه مقالات مقالات ترجمه شده

دانلود ترجمه مقاله پیمان (صداقت) با یک نام تجاری از طریق مدیریت تعهد انجمن نام تجاری

مقاله پیمان (صداقت) با یک نام تجاری از طریق مدیریت تعهد انجمن نام تجاری

http://20elm.ir/wp-content/uploads/2016/10/%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-158x158.png

نمونه متن ترجمه شده این مقاله در زیر :

هدف: هدف این مقاله، تحلیلِ تأثیرِ اطمینان و اعتماد نسبت به یک برند در مورد انجام تعهدات خود، و همچنین بررسی مکانیسمی برای افزایش رفتارهای اعتماد سازی به برند تجاری (به عنوان مثال تمایل به خرید مجدد، تبلیغات مثبت درباره ی برند و انتقاد های سازنده) میباشد.
طراحی/متودولوژی/روش: در این مقاله به منظور تست فرضیه های خود، 200 کاربر زن آنلاین مربوط به انجمن یک برند تجاری ، مخصوصاٌ کاربران زنی که در انجمن های آنلاین این برند فعال بودند، مورد ارزیابی قرار گرفتند و تحلیل های PLS بر روی آنها صورت گرفت.
یافته ها: نتایج پژوهش های ما ، یک مسیر مثبت قابل ملاحظه ای را نشان میدهد:
اطمینان به انجمن نام تجاری← تعهد انجمن نام تجاری← وابستگی به انجمن نام تجاری←تعهد انجمن نام تجاری←رفتارهای صادقانه ی نام تجاری
علاوه بر این، نشان داده شده است که تعهد انجمن نام تجاری یک نقش عمده ای را در روابط بین اطمینان به انجمن نام تجاری یا برند و صداقت برند تجاری بازی می¬کند. در نهایت، تعهد نام تجاری تیز یافته شده است که یک تأثیر قوی ای بر روی تبلیغات بر سر زبان ها و انتقاد های سازنده دارد.
محدودیت های پژوهش /استلزامات: در این مطالعه اثبات شده است که نیاز است تا تعهد انجمن برند تجاری از نظر ساختاری خود را بهبود دهد. به طور خاص، توجه به ابعاد زیرین این تعهد ، باید روابط پویایی را در بین اطمینان/وابستگی، تعهد برند تجاری و رفتارهای صادقانه ی برند تجاری ایجاد کند.
استلزامات عملی: اصولاٌ مدیران برند تجاری و عوامل تبلیغات و بازاریابی که استراتژی های بهبودی صداقت به مشتری را در نظر میگیرند، باید ارزش مدیریت یک انجمن آنلاین مربوط به برند تجاری خود را به خوبی درک کنند. یافته های این مطالعه حاکی از این است که باید روش های قابل ملاحظه ای برای افزایش رفتارهای صداقت برند تجاری ایجاد شود، مخصوصاٌ برای برند هایی که به دنبال گسترش نفوذ خود در بین بازارهای چینی مربوط به زنان هستند.

عنوان انگلیسی مقاله: Building brand loyalty through managing brand community commitment
عنوان فارسی مقاله: وفاداری به یک نام تجاری ، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


بخشی از مقاله انگلیسی :

Commitment refers to the state of developing stable relationships with partners, accepting short-term sacrifices in order to maintain relationships and assuring the stability of the relationships (Anderson and Weitz, 1992). It is also defined as customers’ confidence that the functional and affective benefits from maintaining these relationships are greater than the benefits from ending them (Geyskens et al. , 1996. Commitment is mentioned as a core feature of relationship marketing management (Doney and Cannon, 1997 Macintosh and Lockshin, 1997), and as a requirement for achieving a company’s goals (Morgan and Hunt, 1994). For example, Gundlach et al. , (1995, p. 78) insist that commitment ought to be considered as critical in marketing because the focus of marketing is moving from “deals” to “relationships.” When a customer is committed to a brand or a company, it is highly likely that the customer will cooperate actively and will not easily be attracted to competitors, which in turn will increase profits. In addition, commitment is regarded as the source of a company’s sustainable competitiveness because it has causal relations with a company’s cost reduction and profit increase, the word-of-mouth effect through recommendations, and a premium pricing effect (Reichheld, 1996).

مقاله پیمان (صداقت) با یک نام تجاری از طریق مدیریت تعهد انجمن نام تجاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 10 =