دسته‌ها
فناوری اطلاعات - ترجمه مقاله مقالات انگلیسی رایگان مقالات ترجمه شده

ترجمه مقاله یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد برای پیش بینی رفتار مشتری

عنوان مقاله انگلیسی رایگان
An Efficient CRM-Data Mining Framework for the Prediction of Customer Behaviour
عنوان  فارسی
ترجمه مقاله یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد برای پیش بینی رفتار مشتری

دسته : فناوری اطلاعات

ترجمه مقاله یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد برای پیش بینی رفتار مشتری

این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:
مقاله درباره چارچوب داده کاوی
مدیریت ارتباط با مشتری
مقاله درباره پیش بینی
data mining framework
customer relationship management
prediction

عنوان مقاله انگلیسی رایگان
An Efficient CRM-Data Mining Framework for the Prediction of Customer Behaviour



:
:

:
:
تصویر پیش فرض

http://20elm.ir/wp-content/uploads/2016/10/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-%D9%88-%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1.png

جزئیات بیشتر و دانلود مقاله ترجمه شده
(مقاله انگلیسی رایگان)

عنوان  فارسی
ترجمه مقاله یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد برای پیش بینی رفتار مشتری

چکیده

چارچوب CRM-داده کاوی روابط نزدیک مشتری را ایجاد کرده و ارتباط بین سازمان ها و مشتریان را در جهان پیشرفته امروزه کسب و کار مدیریت می کند.

داده کاوی، محبوبیت در برنامه های مختلف CRM را در سال های اخیر به دست آورده است و مدل طبقه بندی، یک روش مهم داده کاوی مفید در این زمینه است.

این مدل برای پیش بینی رفتار مشتریان به منظور افزایش فرایندهای تصمیم گیری برای حفظ مشتریان ارزشمند، استفاده شده است. یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد در این مقاله ارائه شده و دو مدل طبقه بندی، بیز ساده و شبکه های عصبی برای نشان دادن اینکه دقت شبکه عصبی نسبتا بهتر است، مورد مطالعه قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =