دسته‌ها
مقالات ترجمه شده

ترجمه مقاله درک انگیزه خرید مصرف کننده در بازار خرده فروشی مد

چکیده فارسی:ترجمه مقاله درک انگیزه خرید مصرف کننده در بازار خرده فروشی مد

 

خرده فروشی

این مطالعه دلایل انگیزشی جهت اتخاذ سرپرستی خرده فروشی در مد و پوشاک، که تحقیقات کوچکی در مورد آن انجام می شود، بررسی می کند.

در سبک خرده فروشی مد، متخصصان مد لباس های شخصی را برای کمک به مصرف کنندگان برای خرید شان فراهم می کنند. از آنجا که مصرف کنندگان در خواست هایشان متفاوت هستند، خرده فروشان باید عوامل مختلفی را که بر تصمیم گیری های مربوط به پذیرش فرد که بر روی آن تاثیر می گذارد ، درک کنند. برای این منظور، ۵۴ مصاحبه نیمه ساخت یافته با مصرف کنندگان و غیر مصرف کنندگان مد و مدرن و همچنین سبک ها انجام دادیم. این مطالعه دانش دانش انگیزشی خرید آنلاین را در بخش های خرده فروشی با مشاغل مشروط تقویت می کند و شواهد بیشتری را در مورد تأثیر عوامل زمینه ای بر انگیزه های خرید افزایش می دهد.. از همه مهمتر، ما عوامل منحصر به فرد راه حل های سفارشی را شناسایی کردیم ، یکی از ویژگی های معمول خرده فروشی مد شده است. از دیدگاه مدیریتی، یافته های ما خرده فروشان را به یک لنز می رساند که از طریق آن می توانند فعالیت های بازاریابی و آموزش فروش را بهتر و بهبود بخشند.

کلید واژه ها: ،فروش خرده فروشی،مد (روش)،انگیزه خرید،مشاوره فروشنده

۱- مقدمه (معرفی):

تجارت الکترونیک در بخش خرده فروشی در حال رشد است (الیس چاویک و دهرتی، ۲۰۱۰)؛ به طور فزاینده، مصرف کنندگان از اینترنت به عنوان یک کانال خرید اضافی استفاده می کنند (لیسیتسا و کول، ۲۰۱۶). این توسعه موجب تغییر در درآمد فروش به نفع خرده فروشی های مبتنی بر وب شده است (مرکز تحقیقات خرده فروشی انگلیس، ۲۰۱۷). این تغییر به مناطق مشاوره متمرکز گسترش یافته است که معمولا به طور آفلاین به فروش می رسند، هرچند که ماهیت غیر شخصی و بالقوه بارگیری، تجارت الکترونیک یک مانع برای اکثر مصرف کنندگان است.(هولزوارس و همکاران، ۲۰۰۶).

 

جهت مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود ترجمه کامل این مقاله اینجا کلیک نمایید.

 

سال نشر: ۲۰۱۸

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۰

تعداد صفحه ی ترجمه فارسی : ۳۰ صفحه فایل WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول:  M672

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ۲۰۱۸ :  راهنمای خوش آمدید یا نه: درک انگیزه خرید مصرف کننده در بازار خرده فروشی مد

عنوان انگلیسی:

Help welcome or not: Understanding consumer shopping motivation in curated fashion retailing

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =